27 Temmuz 2012 Cuma

şimdi burada kullanamayacağım bir küfür...



Orhan Kemal, Sait Faik'i anlatıyor. Bir twitter arkadaşım paylaştı. Ne iyi etti. İki gündür mıknatıs gibi çekiyor beni bu video. Sözleri sanırım ezberledim. Mimikler oturdu oturacak.

En hasından edebiyat eleştirisi... "Ben imajinasyon yapıyorum... Biz de yapıyoruz ama kararında."

Neyse sonunu iyi bağlamış Orhan Kemal ama ben Sait Faik'i tutuyorum.

PS: Soranlara notumdur. Buradaki seyrek post'lar tembellikten değil. İşler güçler fena birikti bu ara, başına geçemiyorum blogun. Planlarım var, trafiği hızlandırıcağım umarım. Arada bir ortam şenlendirmek için böyle post'lar gelecek. Madem iki gündür vakit bununla geçiyor, burada da dursun, kişisel tarihimdeki yerini alsın.

5 yorum :

  1. Harika! Ben de Sait Faik'ten yanayım; ama Orhan Kemal'in konuşma tarzına da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık konuşmayı ezberledim :)Bu arada keşke bu tür daha çok kayıt olsaydı. Sait Faik'i de görebilseydik mesela.

      Sil
  2. Yalnız ne kadar zevkle anlatıyor.. Çok güzel. Başucuma koyarım..

    Güven A.

    YanıtlaSil