resim yapmayı öğrendiğim gün


Bugünlerde “metinden komutlarla resim üreten” yapay zekâ programı Midjourney’nin içine düştüm. 

Aklıma gelen tüm fikirlerin, hikâyelerin, masalların görsellerini oluşturmaya çalışıyorum. Mesela Miyazaki’nin, Edward Hopper’ın, sevdiklerimin dünyalarını kendi gözümle kurmaya çalışıyorum. Benim gibi süper yeteneksizler için çok çok sıradışı, olağanüstü bir deneyim. Bu ara, blogu tuhaf resimlerle doldurabilirim.


Bazen resimlerin kendisinden daha önce düşlemediğim yeni hikâyelere yollar açılıyor. 


Geçen gün A. ile birlikte programa bir iki komut verdik ve ortaya bu resim çıktı. Bunu geliştirmek ve bir yerlere götürmek istiyorum. 


Bakalım nereye gideceğiz?





2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş görseller. Öyküsü de gelirse peşinden daha da güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyorum yazmayı, bakalım, sırada bekliyor.

      Sil

Sen ne dersin?

eve dönmenin yolları

Bir yaz sabahı Haydarpaşa’dan kalkan Toros Ekspresi’ne atlayalı neredeyse 20 yıl olmuş. Hep otobüsle kat ettiğim İstanbul-İskenderun güzergâ...