ilk canlı yayın




Lahey... Kişisel tarihe bir not düşelim; ilk canlı bağlantımı buradan yaptım.

4 yorum:

  1. Vondelpark? Yenal bey sizi hangi kanaldan takip edeceğiz? Hangi programda?

    YanıtlaSil
  2. Hayır, orası Lahey'de Uluslararası Ceza Mahkemesi yakınında ufak ve hoş bir park. Bir program değil, Hollanda, Belçika vs. gibi yerlerden gelişmeleri zaman zaman Habertürk'e aktaracağım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Yenal bey. Ben Kaya bu arada! Bekliyoruz haberlerini. Parkların, kuğuların ve sincapların keyfini çıkar...

    YanıtlaSil
  4. Bende gizli bir hayranım sanmıştım :) çıkartıyorum tadını; bu arada geçici inzivanda sana mesajımı ilettiler mi bilmem, kütüphaneye kaydımı yaptırdım.

    YanıtlaSil

Sen ne dersin?

yeşil sos niye bitti?

Şehrin merkezinde çok iyi bir patatesçi var. Merkezde ama azıcık da saklanmış bir yerde; oralardan geçiyorsam bazen uğruyorum. Kuyruktaki tu...